Anchetă de proporții după incendiul de la metroul din Bucureşti din dimineaţa zilei de 24 mai. O garnitură a rămas blocată în tunel, între staţiile Universitate şi Piaţa Romană.
Sute de pasageri au fost evacuaţi iar câteva zeci au avut nevoie de îngrijiri medicale.
De dimineață, au fost câteva contradicții între cei de la ISU și cei de la Metrorex. Reprezentanții ISU spun că au avut de a face cu flacără deschisă, iar cei de la Metrorex spun că a fost vorba de o defecțiune tehnică urmată de degajări de fum.
Conducerea Metrorex a precizat că trenul va fi inspectat în această noapte în amănunt, iar abia mâine va putea fi stabilită o cauză oficială a izbucnirii incendiului.
Sindicaliștii Metrorex, care au și protestat astăzi în fața Ministerului Transporturilor, au fost ceva mai vocali, acuzând subfinanțarea Metrorex și spunând că aceasta ar fi cauza pentru care nu se investește așa cum ar trebui în liniile de metrou.
La trenul în care s-a produs incendiul în această dimineață, o piesă de schimb s-a rupt, iar în momentul în care trenul a intrat în balans, s-a creat un scurt circuit, potrivit reprezentanților Metrorex.
Este o defecțiune care s-a mai întâmplat în ultimii doi ani, cel de azi fiind al patrulea la număr.