Dacia este, din nou, cel mai puternic brand românesc

Dacia este, din nou, cel mai puternic brand românesc

Dacia a redevenit cel mai puternic brand românesc și a recuperat scăderea de anul trecut. Astfel, brandul Dacia a crescut cu 30%, până la 1.062 milioane de euro și a depășit eMAG, care are o valoare de brand în scădere cu 15%, până la 877 milioane de euro.

Potrivit unei analize realizate de Brand Finance, companie de consultanță în domeniul evaluării de brand, schimbarea în top reflectă evoluția opusă a celor două industrii respective, înainte și după pandemie: piața auto și-a revenit, deoarece oamenii au început să se miște din nou, în timp ce cumpărăturile online au încetinit, în ciuda unei schimbări a tiparelor de cumpărare ale consumatorilor către online.

Recuperarea Dacia este și mai interesantă dacă o comparăm cu evoluția mărcii companiei-mamă Renault, care a pierdut constant din valoarea mărcii în ultimii 5 ani.

Te-ar putea interesa și

Vremea

București
ploaie ușoară
5.6 ° C
6.2 °
5 °
87 %
2.1kmh
0 %
vin
7 °
sâm
6 °
Dum
7 °
lun
7 °
mar
7 °

Ultimele articole

Campanii

Opinii