Meta a decis să le modifice etichetele care marcau până acum conţinutul creat sau modificat cu ajutorul inteligenţei artificiale pe Facebook şi Instagram, astfel de postări urmând să fie evidențiate clar.
Asfel, în loc de „Made with AI”, ca până acum, pe aceste etichete scrie acum „AI info”. Meta spune că a luat această decizie deoarece vechile etichete „nu s-au ridicat la aşteptările oamenilor şi nu au oferit întotdeauna suficient context”.
Compania americană a început să folosească etichete pentru conţinutul realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale în luna aprilie.
Aceste etichete se bazează pe ceea ce Meta numeşte „standardele industriei” de identificare a conţinutului alterat folosind AI-ul.
Recent, însă, aceste etichete au stârnit furia fotografilor, inclusiv a unora celebri, după ce fotografiile acestora au fost marcate ca fiind create cu AI din cauza unor simple reglări făcute în Photoshop.
Acesta pare să fi fost motivul concret pentru care gigantul american a decis să schimbe formularea din cadrul etichetelor pentru conţinutul realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale.