Consiliul Local Sector 4 a aprobat asocierea sa cu CJ Giurgiu pentru finanţarea şi realizarea în comun a proiectului aeroportului din sudul Capitalei, potrivit unui comunicat de presă al Primăriei Sectorului 4.
Potrivit sursei citate, aeroportul va fi unul internaţional, mai mare decât cel de la Braşov, întrucât ar urma să deservească un număr mai mare de judeţe, cu o populaţie mai numeroasă.
De asemenea, va fi proiectat cu terminale pentru pasageri şi pentru transportul de marfă, în condiţiile în care Aeroportul Otopeni este „suprasolicitat”.
„Împreună cu autoritățile statului şi după studiile de specialitate vom decide unde este locul potrivit. M-ar bucura foarte mult să fie un aeroport de talia Aeroportului Otopeni. Dacă nu reuşim să-l facem atât de mare, măcar două treimi din ceea ce înseamnă Aeroportul Otopeni. Ce este însă foarte important este faptul că aceasta va fi o investiție publică, a statului român, și va rămâne în proprietatea statului român. Este o certitudine pentru noi toți cei care trăim în Sud, că viața noastră trebuie să crească din punct de vedere calitativ și să facem tot ce ne stă în putință să atragem cât mai multe investiții, pentru că aici, din păcate, nu s-a investit. Visul pe care îl am este acela de a crea mult mai multe locuri de muncă bine plătite pentru oamenii din comunitatea noastră și nu numai.
Bucureștiul merită un astfel de tip de dezvoltare, pentru că în noua anvelopă nu mai încape și trebuie o investiție de calitate în acest sens. Aici vorbim cel puțin despre zona de Sud, despre Berceni, despre Popești Leordeni sau Jilava, pentru că este singura cale prin care să putem obține o capitală de nivel occidental”, a declarat primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.