Meta va cere consimţământul utilizatorilor din UE pentru reclamele direcţionate în funcţie de interesele acestora

Meta va cere consimţământul utilizatorilor din UE pentru reclamele direcţionate în funcţie de interesele acestora

Se schimbă regulile pe piața rețelelor sociale. Meta intenţionează să solicite consimţământul utilizatorilor din Uniunea Europeană înainte de a le permite companiilor să îi vizeze cu publicitate pe baza a ceea ce văd aceştia pe serviciile sale, cum ar fi Facebook şi Instagram. Anunțul oficial a fost făcut chiar de reprezentatul gigantului reţelelor sociale, transmite Reuters.

Meta a spus că schimbarea urmăreşte să abordeze o serie de cerinţe de reglementare în evoluţie din regiune şi provine dintr-un ordin din ianuarie din partea comisarului irlandez pentru protecţia datelor, principalul organism de reglementare al Meta al UE, de a reevalua baza legală privind modul în care direcţionează reclamele.

Utilizatorii Facebook şi Instagram au convenit efectiv să permită ca datele lor să fie folosite în publicitate direcţionată atunci când s-au înscris la termenii şi condiţiile serviciilor, până când autoritatea de reglementare a decis că nu poate procesa informaţiile personale în acest mod.

Meta a adăugat că va împărtăşi informaţii suplimentare despre modul în care procesul va funcţiona în practică în următoarele luni, după angajamentul suplimentar cu autorităţile de reglementare.

Te-ar putea interesa și

Vremea

București
ploaie ușoară
2 ° C
2 °
1.1 °
75 %
4.6kmh
0 %
vin
11 °
sâm
6 °
Dum
7 °
lun
7 °
mar
6 °

Ultimele articole

Campanii

Opinii