Creatorii foarte populari de conţinut de pe Twitter, care, în acelaşi timp, sunt şi abonaţi Blue, primesc acum o cotă din veniturile generate de reclamele din paginile cu răspunsuri la postări.
Unul dintre aceşti creatori de conținut spune că a primit o înştiinţare care-l anunţă chiar că are de primit peste 24.000 de dolari.
Plăţile fac parte din planul lui Elon Musk, anunţat la modul vag în luna februarie, prin care creatorii de conţinut sunt motivaţi financiar.
Sumele reprezintă un procent încă necunoscut din banii generaţi de reclamele afişate în paginile cu răspunsuri la postările creatorilor de conţinut populari.
Popularitatea este un criteriu esenţial pentru ca cineva să primească bani de la Twitter. Doar cei care au avut cel puţin cinci milioane de afişări în fiecare dintre ultimele trei luni sunt eligibili. Aceştia mai trebuie să fie şi membri Twitter Blue.
Twitter spune că va lansa în curând un sistem prin care creatorii pot aplica pentru a fi plătiţi în acest fel.
Momentul în care platforma socială deţinută de Elon Musk pune în aplicare acestă strategie coincide cu cel în care Meta a lansat pe piață Threads, un rival pentru Twitter, care a înregistrat peste 100 de milioane de utilizatori în mai puţin de cinci zile.