Aceasta conține informații despre persoana care a fost imunizată cum ar fi numele și prenumele, data nașterii, vârsta, județul de domiciliu, numărul și seria cărții de identitate. De asemenea, se găsesc date despre dozele vaccinului injectat, adică tipul vaccinului, seria, lotul și data expirării. Printre informațiile tipărite se regăsesc și cele despre centrul de vaccinare cum ar fi numele centrului, județul, medicul coordonator și semnătura electronică a Registrului Electronic Național al Vaccinărilor.Dovada vaccinării poate fi accesată electronic, dar și în format fizic. Adeverința va ajuta ca persoana să țină evidența între cele două vizite la centrul de vaccinare.Mai nou, în conformitate cu Strategia de vaccinare împotriva COVID-19, a fost dezvoltată și o platformă pe care persoanele, care vor să primească vaccinul, pot să se înscrie. Momentan, aceasta este disponibilă doar pentru lucrătorii care activează în domeniile de sănătate şi social. Ulterior va fi permisul accesul în aplicaţie şi pentru celelalte două grupe de vaccinare. Grupa a doua este destinată populaţiei cu grad de risc şi lucrătorilor care desfăşoară activităţi în domenii esenţiale, iar abia în grupa a treia populaţia generală va fi testată.
Persoanele care vor să se vaccineze trebuie să îşi creeze un cont
Această planificare electronică prin intermediul platformei va eficientiza procesul de vaccinare prin evitarea supraaglomerării din centrele de vaccinare. Mai mult, asta va ajuta autoritățile să pună la punct distribuţia dozelor de vaccin.
Persoanele care vor să se vaccineze trebuie să îşi creeze un cont pe baza datelor de identificare şi a numărului de telefon. În contul creat, vor avea acces la propriile programări privind centrul de vaccinare, datele la care vor fi efectuate prima administrare şi rapelul. După ce programarea este făcută, platforma generează un document pe baza căruia persoana va avea acces în centrul de vaccinare. Acest document va fi validat în zona de triaj prin scanarea codului QR și pe baza cărţii de identitate.