Aplicația TikTok a devenit foarte populară în România. În fiecare lună, în jur de 7,4 milioane de români intră pe platformă, fie pentru a urmări clipuri sau să le distribuie pe ale lor, fie să experimenteze efectele şi filtrele speciale.
Datele sunt furnizate de reprezentanţii platformei de socializare, într-un comunicat de presă.
„Cele mai populare videouri şi trenduri pe TikTok dezvăluie pasiunile românilor şi arată aspecte ale culturii locale susţinute de imaginaţia şi creativitatea creatorilor români. De la muzică, sport, lifestyle şi până la studiul pentru examenele naţionale, TikTok este un spaţiu pentru pasiuni şi interese comune. TikTok îi ajută pe români să redescopere dragostea lor pentru cultură”, se arată într-un comunicat al companiei.
În ceea ce priveşte vedetele din România, Inna a devenit şi mai cunoscută pe TikTok la nivel mondial datorită single-ului „Up”, în colaborare cu Sean Paul, care a inspirat peste 1,6 milioane de videoclipuri. De asemenea, artista Olivia Addams şi-a început cariera muzicală pe TikTok, unde şi-a promovat pentru prima dată melodia de succes „I’m Lost”, care a ajuns pe locul 1 în Viral 50 Spotify România.
În plus, sportul este una dintre cele mai populare forme de divertisment pe TikTok, iar #TikTokFootball a adunat peste 12 miliarde de vizualizări.
„În România, hashtag-ul #fotbalromania însumează 499,6 milioane de vizualizări şi adună noutăţi, poveştile jucătorilor şi echipelor şi momente memorabile din lumea fotbalului. Conţinutul din sala de sport este, de asemenea, popular, creatorii oferind inspiraţie pentru antrenamente şi stil de viaţă sub hashtag-ul #fitnessromania, care a adunat 293,6 milioane de vizualizări”, notează sursa citată.
Un alt trend popular pe platforma de socializare este #LearnonTikTok, iar unele dintre cele mai folosite hashtag-uri şi cele mai mari comunităţi TikTok din România sunt dedicate învăţării şi descoperirii lucrurilor noi.