Unul dintre cele mai afectate domenii în contextul pandemiei îl constituie și schimbul de informații cu caracter personal, deoarece detaliile utilizatorului pot fi utilizate împotriva acestuia.
Cercetătorii Kaspersky au analizat două consecințe majore ale schimbului de date personale – furnizate public cu sau fără voie – doxing-ul, care este dezanonimizarea publică a unei persoane online și vânzarea de date personale pe site-urile web rău intenționate. Doxing-ul este, într-un fel, o metodă de intimidare cibernetică, care poate afecta orice utilizator online. De asemenea, acest lucru se aplică și celui care nu se conformează standardelor subiective ale altor utilizatori.
Cercetând cam cât de mult poate costa securitatea unei persoane online, se dovedește că accesarea datelor importante, precum istoricul medical sau informațiile de identificare, poate costa mai puțin decât o ceașcă de cafea.
Utilizatorii nu se așteaptă, de obicei, ca informațiile personale să fie divulgate în domeniul public și, chiar dacă se întâmplă acest lucru, nu anticipează ce rău le-ar putea face. Astfel prin intermediul atacatorilor cibernetici sau a utilizatorilor rău intenționați, doxing-ul se poate transforma în hack-uri ale conturilor țintei. Pe înțelesul tuturor, este un serviciu oferit pe piața neagră.